Последните ми „творчески“ напъни…

This slideshow requires JavaScript.


През последните няколко месеца /автуст – ноември 2011/ усилено „творя“. И без това няма какво друго да правя. Ето това е предимството да имаш пораснали деца и спокойно да се отдадеш на любимите си занимания. Лошото или, може би, хубавото при мен е, че винаги правя по няколко неща едновременно. Така работата не ми омръзва. Не че някой ме пита, ама аз да си кажа „без бой и без полиция“ 🙂

Наближава Коледа и вече мисля какви коледни подаръчета да направя на любимите си хора.  Нямам много идеи, което ме навежда на един виц: какво означава идиот? Човек, пълен с идеи! Е, остава ми да се радвам, че не съм идиот :)!  Надявам се все пак да ми дойде вдъхновението.

Вашият коментар

